Aktualności
W Dzierżoniowie powstanie park handlowy Silesiana!
Redkom Development rozpoczął realizację projektu parku handlowego Silesiana zlokalizowanego w mieście Dzierżoniów w województwie dolnośląskim. Projekt posiada pozwolenie na budowę, otwarcie nastąpi w połowie 2026 r. Na ok. 19 000 mkw. powierzchni handlowej powstanie ok. 30 sklepów i punktów usługowych.
W transakcji zakupu projektu przez Redkom Development pośredniczyła firma Mallson Polska, która odpowiada za koncepcję komercyjną parku handlowego oraz jego wynajem.
Będzie to największy obiekt handlowy w regionie Dzierżoniowa i pobliskiej Bielawy. Na ok. 19 000 mkw. powierzchni handlowej spółka planuje otworzyć ok. 30 sklepów i punktów usługowych. Nie zabraknie jednego z wiodących dyskontów spożywczych.
Portfolio najemców parku handlowego w Dzierżoniowie zbudują flagowe sklepy sieciowe oferujące odzież, obuwie, artykuły drogeryjne, sportowe czy produkty do domu. Bogata propozycja skierowana do różnych grup wiekowych jest wyznacznikiem potencjału nowego obiektu, który będzie konkurował z lokalnym handlem nie tylko pod kątem powierzchni najmu, ale również dostępności atrakcyjnych i unikalnych marek w mieście.
Obiekt powstaje w najlepszej w regionie handlowo i komunikacyjnie lokalizacji, przy głównym rondzie miasta, blisko dworca PKS, przy jednej z głównych arterii miasta, która jest zarazem częścią drogi wojewódzkiej DW 384, łączącej Dzierżoniów z Bielawą. W strefie zasięgu obiektu znajdzie się blisko 100 000 potencjalnych klientów, którzy dotrą do niego samochodem w czasie do 20 minut i będą mieć do dyspozycji ok. 500 miejsc postojowych. Ponadto w bliskiej odległości znajdują się zakłady użyteczności publicznej jak Urząd Miasta czy ZUS oraz liczna zabudowa mieszkaniowa.
Oczekiwania klientów zmieniają oblicze parków handlowych. Od powstających obiektów wymaga się coraz więcej udogodnień i niezwykle rozwiniętej oferty w kontekście sklepów jak również wysokiej dostępności miejsc parkingowych, gastronomii oraz lokalnych usług. Małe parki handlowe nie są w stanie sprostać rosnącym wymaganiom współczesnego klienta.
To, co do tej pory było walorem parków handlowych, czyli możliwość dokonania szybkich zakupów dzięki wejściu do każdego sklepu bezpośrednio z parkingu, dziś jest tylko oczywistym dodatkiem. To, co najbardziej się liczy, to różnorodny, ciekawy mix najemców pozwalający na maksymalnie komplementarne zakupy.
Projekt Parku Handlowego Silesiana przygotowuje Pracownia Projektowa Alfa.
Źródło: Retailnet.pl












